5 найважливіших етапів у розвитку свого бізнесу

Багато, хто займається бізнесом, напевно знайомі з теорією життєвого циклу фірми Іцхака Адізеса. Дана стаття ніяк не пов’язана з цією теорією, а заснована зовсім на інших прикладах розвитку. Ми поговоримо про конкурентоспроможність, як основному інструменті досягнення успіху в бізнесі.

Багато бізнесменів йдуть далі тільки з почуття конкуренції. Конкурентна боротьба – те, що рухає прогресом в будь-якій справі. Будь-який бізнесмен прагне до того, щоб його справа була найкращим в його сфері, приносило все більше і більше доходу. Саме це рухає прогресом справи, а значить конкурентоспроможність – одне з найважливіших якостей.

Ці 5 рівнів допоможуть розібратися в тому, як підвищити конкурентоспроможність вашого бізнесу.

Заробіток

Заробіток

Є одним з найбільш важливих стадій, так як саме тут у багатьох підприємців й закінчується їх бізнес. Цей ступінь триває приблизно три роки. Саме за цей термін компанія може досягти певного рівня і готова переходити до наступної фази.

Весь цей період заснований на фінансах. Гроші – те, що є основним пунктом у розвитку першого ступеня. Саме на цьому ступені відбуваються всі злети і падіння компанії. Саме на цій точці всі бізнесмени будуть говорити, що головне в їхньому проекті – заробляння грошей. Гроші потрібні на все, на подальше просування, на рекламу, на сировину.

Особливість цього рівня в тому, що бізнес не можна продати. Це фаза зародження фірми. На цьому ступені немає масштабності. Тут головна ланка – це сам підприємець. Тут вирішується головні питання – питання унікальності і навіщо цей продукт (послуга) потрібно людям. Як тільки ці питання вирішуються, настає момент конкурентної боротьби. Як тільки виробництво стало конкурентоспроможним можна переходити до наступного етапу і включатися в боротьбу за найкраще підприємництво.

Систематизація

Систематизація

Даний період настає в тому випадку, коли продукція стає затребуваною на торгах. Саме тут потрібно починати будувати систему, розширюватися, набирати більше персоналу. На цій смузі розвитку зупиняються багато бізнесменів на досить довгий час, а то й назавжди. Завдання цього періоду стійко встановиться на ринку, створити свій бренд, і звичайно ж, вибудувати свою систему управління своїм бізнесом.

Головна риса цього рівня в тому, що підприємництво вже починає коштувати гроші. Чим ваша фірма прибутковіша, чим оригінальніша, тим більше буде коштувати на торгах. Основні характеристики – зростання фінансової стійкості, розмежування персоналу, зміцнюється як фінансова, так і персональна дисципліна.

Переходом на наступну фазу є наявність сильної на ринку торговельної марки.

Глобалізація

Глобалізація

На цьому рівні керуючий своїм підприємством повинен подумати про масштабування і поліпшенні якості. Це зміна персоналу на більш кваліфікований, швидше за все це торкнеться управлінських посад. Зараз саме час вирішити – чи варто рухатися далі, виводити своє підприємство на міжнародний ринок, або ж логічніше і краще продати свою справу, щоб не бути поглинутим своїми конкурентами.

Підсумок цієї фази – обсяги бізнесу значно виросли і готові вийти на глобальний ринок.

Створення «імперії»

Створення імперії

Створення «імперії» – це одна з найскладніших стадій. Саме тут потрібно проявити всі свої лідерські задатки. В даний час найскладніше – це знайти спільну мову з державою, так як даний щабель має на увазі вихід на світові торги. На даному рівні важливо помітити, що можна піти в суміжну галузь. Не обов’язково зациклюватися на одному бренді.

Їх може бути кілька і з різних сфер. Але якщо ж саме ця сфера є настільки унікальною, що на ній можна побудувати структури, зовсім не обов’язково шукати суміжну галузь. Бізнес знаходить структуру, чим більша і «гіллястіша» структура, тим краща і масштабніша компанія. Ключові слова для цієї фази – політика і лідерство. Саме від цього залежить подальший перехід на останню стадію. На це й потрібно опиратися.

Підсумок 4 стадії й те, що допоможе зрозуміти готовність переходу в 5-ту – компанія процвітає, держава не має перешкод для виходу на національний ринок, бажання перетворити свою фірму в бренд, відомий у всьому світі і наявність міцної, стійкої стратегії.

Завоювання світу

Завоювання світу

Саме на цій сходинці слід приділити велику увагу унікальності бізнес-ідеї. На цій точці відбувається захоплення світового ринку у своїй професійній ніші. Тут досягається пік виробництва і ідеї, яку принесли на світовий ринок. І звичайно ж розвиток компанії. Оновлення та унікальність продукту – ось що буде двигуном прогресу вашої справи.

Потрібно загострити увагу на підборі персоналу. Персонал повинен бути кращим з кращих. Люди, які зможуть запустити цей «двигун прогресу» компанії.

Підсумок даному ступені – завоювання світу своєю унікальною бізнес-ідеєю.

Варто зауважити, що всі ці етапи досить умовні, але кожен керівник, який буде їх розглядати, знайде для себе щось корисне і потрібне для розвитку свого власної фірми. Кожен зрозуміє для себе які вершини хоче досягти.

За сайтом kak-bog.ru

Відправте коментар на "5 найважливіших етапів у розвитку свого бізнесу"

Відправте коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.