10 правил тайм-менеджменту для тих, хто хоче все встигати

Розставляйте пріоритети

Головною помилкою багатьох є невміння розставити пріоритети. Ми хапаємося за все і в підсумку нічого не встигаємо. Нам здається, що поки ми набираємо текст, то можемо паралельно відповісти на телефонний дзвінок. У підсумку ми пишемо з помилками і відлякуємо потенційного клієнта, який нам подзвонив. Якщо ви хочете працювати ефективно, то розставляйте пріоритети та робіть роботу якісно.

Працюйте активно на піку продуктивності

Ви себе знаєте з народження. Навіщо винаходити велосипед вранці, якщо увечері ви більш активні і бадьорі? Залишайте найважливішу роботу саме на той момент, коли ви знаходитесь на піку продуктивності.

В першу чергу виконуйте «нелюбимі» справи

Щоб зняти з себе психологічну напругу, виконуйте в першу чергу ті справи, до яких ви не відчуваєте особливі симпатії. Це дозволить вам надалі сконцентруватися на решті роботі.

Не беріться відразу за кілька справ

Ви розставили пріоритети? Тепер саме час виконувати завдання по одному за раз. Не беріться за кілька справ одночасно, якщо в цьому немає необхідності.

Організуйте робоче місце

Ідеальний стіл – порожній стіл! Приберіть з нього все, що відволікає і заважає сконцентруватися. Якщо вам не потрібен доступ в інтернет для виконання завдання, то вимкніть і його. У вас не буде спокуси зайвий раз «залізти» в соціальні мережі.

Навчіться говорити «Ні»

Скільки разів ви виконували роботу за інших тільки тому, що вам було незручно відмовити? Якщо цей благородний жест заважає вашій основній роботі, то пора навчиться говорити «ні».

Виділіть певний час для перевірки пошти і акаунтів в соціальних мережах

Ми багато часу витрачаємо на те, щоб перевірити пошту (особисту) та акаунти в соціальних мережах. Ніхто не змушує вас повністю відключитися від навколишнього світу. Виділіть конкретний час для таких цілей, щоб в подальшому не відволікатися від робочого процесу.

Працюйте в звичному темпі

Кому як не вам знати свій ідеальний темп роботи? Не варто гнатися за результатом, до нього необхідно підходити обдумано. Коли ви поспішаєте, мозок пропускає важливі дрібниці, концентруючись на глобальні речі. Розмірений темп роботи допомагає зібратися і виконати роботу з першого разу і вкластися в терміни.

Приділіть увагу відпочинку

Якщо вам не вдається нормально відпочити серед робочого тижня, то хоча б постарайтеся зробити це в суботу та неділю. Прибиранням займіться ввечері в п’ятницю, прання розподіліть на тиждень. У вихідні дні потрібно відпочивати. Дайте відпочити своїй голові від букв та цифр.

Використовуйте спеціальні програми

Спрощуйте собі життя за допомогою спеціальних додатків. Якщо робота з певними даними у вас завжди проходить важко, поцікавтеся, а чи немає спеціальних програм, додатків, які зможуть частково організувати правильно цей процес за вас?

За сайтом flytothesky.ru

Оцінка 1Оцінка 2Оцінка 3Оцінка 4Оцінка 5 (1оцін., бали: 5,00 з 5)
Loading...

Відправте коментар на "10 правил тайм-менеджменту для тих, хто хоче все встигати"

Відправте коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.